Fan va bra det går...

- Hey Tuesday.
Syrris väckte mig i relativt god tid imårse.
Vi snörade på oss joggingdojjerna, drog på oss varsin keps och briller.
Morgonsolen värmde oss gott och vi fick världens bästa start på dagen.
Kom hem och gjorde varma macker med skinka, senap och annanas.

Sen vart det Skönhetsstuga här igen.
Såå skönt att sätta sig i en varm dush.
Peelade återigen fossingarna, ansiktsmask, smörjde in fötterna och på med strumpa.
Cocos-Butter på kroppen och håret luktar mysigt..
Jag känner mig mysig :))

Och nu bjuder Carro in sig på fika och det säger vi 'Jaaa tack' till.
Måste vi bara kila till Ica och köpa nåt gottis.
Nåt SMASKIGT haha...





Power-walk i morgonsolen...
Hur skönt!
I min mysiga, rosa velour tröja från Tiger & Tights från Zara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0