Frida Vacker Josefsson

Någon besöker mitt hjärta just nu..
Eller hon finns alltid där men igårkväll när jag pratade med min skatt i telefånen så kändes det lite extra.
Ganska mkt. extra.
Det kändes verkligen i magen.
Det kändes verkligen som att vi bara var en bit ifrån varandra, som att vi snart skulle möta upp varann på typ. en parkering.
Det kändes som att vi fortfarande var på Gotland.
Där jag fick vara med henne och mina änglar dag & natt i 8 dagar.
Jag var inte less på dom när veckan var över, kanske att kroppen var trött.
Men inte på dom, inte på något sätt.
Jag ville bara fortsätta vara med dom när jag kom hem, ha dom där när jag vakna.
Äta frukost med dom och planera och uppleva dagen tillsammans med dom.

Jag längtar tills om ett år när Fridi (föhoppingsvis) flyttar tillbaka haha.
Längtar tills vi ska åka och hälsa på henne.
Längtar till att hon kommer hit, för tydligen vankades det lov och hon skulle komma hit <3
Jag kunde inte blivit gladare när hon sa det.
Jag längtar tills att få åka till Gotland med mina tjejer igen och bara rå om dom.

Jag har dom vackraste människor man någonsin kan hitta i mitt liv.
Är dom så bosatta i en annan stad så är dom ändååå fast-spikade och för evigt placerade i min kropp, i min själ, i mitt huvud i mina skratt, i mitt hjärta :D
Ni gör mig lycklig.



Det är henne jag snackar om.. Ah.. ni fattar va?

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh hjärtat! Jag blev ju verkligen glad ända in i själen när ni ringde, och gu så jag saknar er och att festa runt i eran tillvaro...! SAKNAR! Men om några veckor kommer jag.. De går fort :D Ledig hela helgen då, så förbered er på 2dagars! PUSS <3<3

2009-09-07 @ 23:33:56
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0