Jag vill vill vill inte bli smittad


Ingen har väl missat influensan...
Svinigt. Fyndigt.
Den kommer närmare och närmare och jag kan inte låta bli att vara nojjig.
Har ju ett sådant arbete också, så man har ständig kontakt med massa nytt folk.
Tar i deras pengar osv.
All handsprit är ju slut på apoteken.
Men på Åhléns säljer dom små söta flaskor med hygiensprit.
45 spänn.
Jag sprnag över och köpte 2 st.
Som vi nu har i kassan, sprita sprita sprita.
Mamii jobbar ju på dagis så hon förser oss också med bakteriedödande.
Har en flarra i väskan.
Jag ska inte bli sjuk..
- Tack.





Rosa spray på dam-avdelningen givetvis :))
45 spänn vid kassorna på Åhléns alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0