Just edmit it. Say those words loud.. I know youre thinking theme

Night is catching me..
Jag har snart glott mig igenom kvällens film - Sweet home alabama.
Men jag hann ledsna och anslöt mig till lite fräsh musik istället..

Playlisten ikväll består mest av
Akon f. Guetta med Tidens just nu skönaste låt - Sexy bitch,
Jay Sean f. Lil Wayne - Down
Paradisio Girls f. Lil John - Patron tequila
Och sen äre mest Sexy bitch på någon form av repeat faktist..

Texten fångar mig.
Man får svårt att sitta still och bara tänker:
'' FaaaAn va skön låt...''





She is nothing like a girl you've ever seen before.
 Nothing you can compare to your neighbourhood hoe
I'm trying to find the words to describe this girl without being disrespectful.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0