Let's have some fun

- Morning Lovers..
Äre sol ute idag också?
Äre sant... Skönis.
Meen jag gissar på lite kylig luft iallafall..

Snart blire väl dax att inviga strumpbyxorna för festkvällarna..
Hm.. Man kanske skulle köra en laddning tan och svarta så man har hela när den kvällen kommer..

Så idag är min första arbetsdag denna vecka iaf, och veckodagen säger redan Onsdag.
Känns fint.
Och den dagen börjar med sovorgon, Syrris börjar halv TVÅ.
Jag halv 12, och det är ändå helt okey.
Och jag är redan klar med fejset, håret och frullen är redan undanstökad.
Såå nu är det bara att klä kroppen sedan är man all done för Holmis.
Har lunchlådan klar, ska ta med nya tidningarna och bara mysa i soffan hela min lunch.
Sweet.

Nu ska jag sticka till garderoben va..
Men vi hörs ikväll lovers.

Kommentarer
Postat av: Frida

Ha en trevlig dag på jobbet sötaste! :)

2009-09-16 @ 10:26:28
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0