Lite snack om Lördagen på Salu

- Ladie is bäääck.

Hade en kort dag på jobbet idag, 8.00 - 14.30.
Ur jobbigt imorse - Ur-skönt när man väl var på jobbet.
Ja tack till att cykla hem och få slänga sig i soffan med en rosa dator på magen och ba gapa med i Ken Rings
UNDERBARA låt - Nu måste vi dra...

NU MÅSTE VI DRA...
Jag dör, jag vart kär i den i Lördags med Carro & Kajsa.
Den klingade igång på Spotify och tjejerna ba dooog.
Då var festen i FULL gång.

Jag tillbringade min  Lördag med Syrran, världens bästa Carro & vår saknade Lina.
Vi hade väl trott att vi väntade några fler va.
Men folk hörde ju inte ens av sig va.
Så mkt. lockade fest med oss va...
Då blir man ärligt talat lite less faktist.
Hatar att tjata på folk, för tjat är negativt, jag vill inte bli tjatad på.
Jag tänker aldrig mer  försöka tjata till mig ett umgänge.
Jag sa just de..
Den dagen jag inte kan räkna med Carolina Envall, eller rättare sagt,
Den dagen så Carro inte kan svara på om hon vill komma eller inte,
Den dagen då Carro låter bli att höra av sig...
Då trillar jag av stolen och slår huvudet riktigt hårt..
För då vet jag inte vad.

Runt tolvslaget infann vi oss iaf. på Saluhallen.
Träffade en del välkända, vackra människor.
Och fick stå och glo på fyra jävligt tajta grappar som stod där i enbart små tajta minikalsonger & boots.
Där stod de lixom och skakade sina tillgångar och log så där ni vet.


(Bild SNODD från snyggingarna)

Carro var så jävla nära att hoppa upp och pröva hon med..
Men risken för att hon skulle ta över hela Saluhallen och göra pojkarna lessna var GANSKA stor va..
Såå.. Hon skippa't va!



Festens outfit.
Svart bryyyd...
Paljettkjol, spetslinne och en svagt glittrig väst över detta.
Svarta naglar och mörkila glittriga ögonlock.
HIGH HEELS & INGEN HATT!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit va fint..haru gjort de själv? sminkningen alltså..å va e de för skuggor? :)

2009-09-22 @ 21:04:00
Postat av: Kristina

Åh tack tack tack :D

Japp jag sjelv.

Eyeliner i vanlig ordning först, sen långa fransar på.

Sen lila glitter längs ögonfransraden..

Sota sota sota, och mera glitter över :))

Kankse vart en rörig guide..?

Sotade med både svart och lila skugga..

2009-09-22 @ 22:05:41
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0