The baking-laide made me a sugar-cake!

- Leeeedig shalalalaaaa Leeedig, SHAAlalalaaa....

Faktist.
Jag har verkligen inte gjort NÅT idag.
Det värdaste jag gjort var att käka 2 korvar with breads va.
Uppriktigt gott!

Sen har jag filat lite på en ny header, men mitt Piccasa har uppdaterats till nåt skit stökigt ställe där det gjorts helt omöjligt att hitta, lyckas INTE få in några bilder jag vill där.
Såå, jag placerade det missionet på hyllan va.

Snart ska jag ta cykeln och dra iväg för att möta syrris utanför JAVA.
Det blir sushi ikväll.. Eller kina.
Får se..

Seen så intog jag Baking-Ladie profilen för en stund och svängde ihop en sugar-cake.
Ska jag bjuda min Syrra på ikväll.
Till TVn :))
Hoppas det vart lika god som själva smeten var va..

Och imårrnkväll äre tjej-kväll.
Ska mysa och käka god mat med mina änglar.
Åh det var så länge sen.
Känns inte som vi gjort det sen jag bodde på Gamla Uppsala gatan.
Då brukade vis mysa till det hemma hos mig.
Trängas i soffan <3
Åhh jag längtar efter mat-mys med mina fina.

Fredag äre mys hemma hos Maami, hon ringde igår.
- Ja tack, sa jag.
Lätt som  en plätt va.
Undrar bara va det blir för gott va..




Det blir nog lätt sushi...
Mhm...


Kommentarer
Postat av: Louise

Hej.Tror de va på eran senaste fest, men du hade jätte fina lockar i håret! Hur gör du så att dem håller?

Mina åker ur på engång.



/ Louise

2009-09-10 @ 17:59:24
Postat av: Kristina

Åh va gulligt tack!

Jag lockar med plattång, sen har jag ju extensions och de sitter mkt. bättre i sånt hår.

Mitt egna hår blir rakt direkt :(

Men det finns en bra spray från Loreal, rosa flarra som funkar, pröva den :)) Lycka till!

2009-09-10 @ 23:17:45
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0