Till den gatan åker vi aldrig mer

- Goder kväller..
Idoltimmen är här - Soffan är lika skön som vanligt.
Har haft en väldigt bra dag..
Sol och värme skämmer verkligen bort oss med sensommar-känslor.

Den helt underbara människan CARRO bjöd ju in sig på fika.
Det allra bästa denna Tisdag förde med sig helt klart.
Jag & Syrris sprang till Ica och köpte en kladdkaka och ett paket Brago kex med choklad.
Sen bjöd vi på Mango té och jordgubbsaft till detta dårå.
- Vart vi fikade?
På våran Ur mysiga balkong i solen såklaaart! :D
Underbar människa, Vi ba möös.



Sen kom Dadii och plockade upp oss alla tre.
Åkte och tömde min gamla källare.
Avslutade sista kapitlet helt och hållet lixom.
Helt lämpligt fick vi syn på en lapp från City-Mail till mig som satt på anslagstavlan.
Väntar tydligen post som inte har min nya adress.
Ska ringa imårrn.
Sen skjussade vi Carro till Lägenhetsvisning.
Hoppas Hoppas Hoppas...
Då blir vi nästan grannar.. Haha Jag har många grannar då :P
Men next-neigbourhood-granne iaf :D
- Vore awsome!!!!
Bellman håller sina tummar va.

Och imårrn äre jobb och det känns skit länge sen jag va där..
Ba påt igen va..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0