Wanna look like a model from Victoria Secret.. Lixom

Som sagt så planeras det för PANG-FEST på Lördag.

Både jag & Syrris har saknat nån vision alls om hur man vill se ut på Lördag.
Bara vetat att man vill va BÄM lixom :D
Så hoppade jag in på Syrris blogg nu och såg att hon minsann tänkt till.
Hon hugger nya heelsen för helgen iaf..

Så jag bänkade mig online och letade inspiration för min look.
Tog ett tag... Tills jag såg en sjukt snygg tjej i hatt!
Hatt! Det använde jag flitigt i ettan på gymnasiet.
Men sen lades de lixom på hyllan.
Kanske att jag kunde plocka fram nån av dom .. Fast helst skulle jag vilja hitta en ny såklart.
En grå kankse.. Eller svart.
(Varför köpte jag inte den där snygga i somras - Snåljåp)
Och jag LÄR jag ju säkert hitta nån i den här stan i veckan... Not.

Men annars hade det nog varit nåt, med skit fint lockat hår.
(Kanske tom. i en nyans mörkare hårton? ;-) .. )
Men sen då..
Va SJUTTON ska jag klä in kroppen med.
Jag kunde nog va sugen på nakna ben i ett par Killer- Heels.
Det slår ju aldrig fel..
En läcker kjol kankse..
Har en svart ganska ny med nå 'skin-immitation' på..
Eller så snor jag Carros paljettkjol ;-)
Haha Om inte du ska ha den såklaaaart :))
Svarta naglar... SJUKA ögonfransar.
SJUKA ÖGOON!
Jag skulle vilja ha svart glitter-shadow... Och galna ögonfransar.





My saturdaynigh dream...



Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha, har typ exakt samma tankar som snurrar inför lördag ;) Är på jakt efter en riktigt bra mörk ögonskugga som inte ramlar ner under ögat! å så vill man ha massa kläder och skooor! Måste också kolla inspiration :)

2009-09-14 @ 22:15:21
URL: http://chokladovanilj.blogg.se/
Postat av: Kajsa

You gonna be FAB :P from head to toe haha.. wiiii

2009-09-14 @ 22:17:35
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/
Postat av: Kristina

From head to toe baby.. Haha that's me

2009-09-15 @ 00:41:40
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: MISSEXTRA

Vad ska du göra idag då?:)

2009-09-15 @ 11:37:57
URL: http://missextra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0