Från och med nu hänger vi bara med Sköna

The baddest thing around town!
Nu kör vi, Nu reser vi oss och ser fram emot.
Och det ser jävligt ljust ut :D

Nu sitter vi och tänker på våra snyggingar.
Och planerar våran nästa helg.
Då äre FIRE ACTION som en snygg puma skulle sagt.
Och då äre ingen som har nån svartsjuk snubbe som någon behöver anpssa dansen efter om man säger så.
Haha.
För det är bara en av oss som haft det.


Ingen kan bry sig mindre på dansgolvet än jag med mina snyggingar.
Synd att Fridi inte kommer vara med oss då, det är det enda som inte kommer vara On the highest top.
Men annars så, sitter och spanar nya heels nu :D
För nästa helg äre all in om ni fattar vad vi säger.
Då äre ingen som sätter på sig nå ' Chill- Kläder ' lixom..
Om ni fattar vad vi säger haha.

Nu kommer våra låtar, Gotlands-tjejernas låtar.
Nästa Lördag kör vi en gotlands-Lördag, om ni fattar vad vi säger ;-)
Och då äre som sagt ALL IN om man ska köra Gotlands-Racet.
Tjejerna som var där vet vad jag snackar om.
Åh jag längtar redan.

Nu ska nog jag och syster snart dansa oss mot sängdax.
Är dock inte ett dugg trött.
Och det smakar tzatsiki i min käft, vilket är lika med Neeej tack.

Livet är för kort för att hänga med o-sköna människor.
Livet är lixom waay to short för att beblanda sig med idioter.
Livet är för kort för att inte försöka göra en dans av varje dag.

Tack för mig..

- Sleep tight sugar-cakes




Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vi lär höra me Krögarn om han kan orndna nått på Tzatsiki nästa helg då :P

Nu reser vi oss och går vidare.. nya äventyr!

2009-09-11 @ 23:24:21
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/
Postat av: Frida

Ååh jag vill ut och dansa med er.. Men snart! :D SAKNAR <3

2009-09-12 @ 03:09:49
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/
Postat av: Kajsa

ååh Friiiidi snart kommer du ju :D :D

Två dagars lätt.. fan va vi ska dansa baby, love you <3

2009-09-12 @ 08:41:23
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0