Min favoritdag är här

Vaknade tidigt imorse, med ett fräsht huvud.
Jag lät Matilda sleepa vidare och tassade upp till en varm dush.
Jag luktade klubb.. Innan dushen dårå.
Nu luktar jag cocous och är mysig.
Söndagar är för värdefulla dagar för att sova bort.

Jag & Matilda traskade till Ica och köpte sallad.
En ur god ost & skink sallad med en UR god vinegrett till.
Fett gott, Syrris kom hem när jag ätiti halva och vart avis.
Så då fick hon min.

Inget besök av nån Hangover idag inte.
Inte alls, kankse hjälpte BAKIS tabletterna.
Detta gör min dag grymt bra.

Det var ju fest igår.
Först inflyttningsfest i Salabacke hos Emma & Johan.
Skit fräsht.
Dom fick en rosa stekpanna och rosa skärbräda av oss.
Av rosa tjejerna lixom.
Så kommer hon alltid tänka på oss när hon steker sin lövbiff.
Hihi :D
Sen vart det iaf. cyklarna ner på stan och möta upp Matilda på Stora torget.
Vidare och plocka upp Calle & Issa och sen Saluhallen.
Igår vare så jäävla kul där.
Vi öste och dansade iväg hela kvällen.
Love it.
Lyckad kväll.
Sist lökringar på Max.. Men det vet ni ju.

Ikväll drar mitt favorit-program igång.
Ensam mamma söker.
Så jäävla mysigt program.
Det är sommar.
I sverige - Mitt favoritland lixom :P Haha
Ah det tog gillar jag.
Förra året vart man ju kär i Annete & Rickards relationship.
Det va Jaa tack lixom.
Så ikväll blire mys med god mat.
Vet inte riktigt vad för mat.
Ev. köpa hem kina eller sushi.. Eller bara laga nåt gott.

Åh söndagar är skit bra!!!!

Ett värt citat från gårkvällen bara måste skrivas!!

Vi beställde hem hamburgetallrikar från Shima och servis-människan Carro blir givetvis uprrörd av servicen hon får i telefånen när hon ringer och beställer.
Tkr. att dom låter griniga och ba mumlar.
Varför sjunger dom inte bara med världsglädjen när de lyfter luren och tralla fram ex..
'' Välkommen till restaurang Shiiima, Vad får det lov att vara? ''
Haha SKÖÖN tjej.
Twinsen dooog...

- Ja tack på mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Kunde inte valt bättre ord för kvällen.

Lyckat som bara den.. Carro är så jävla lyckad som människa haha, ja tack till den vännen!

Ja tack till servicen hon erbjuder :P

2009-09-06 @ 14:29:11
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0