2x Underbar


Så tickar Fredagkvällen mot sitt slut.
.

Men det gör jag också :P
Helt tröttis, vet just inte när man ska känna sig helt och fullständigt utvilad igen.
Vill kankse inte göra det på riktigt heller, än.
För när jag väl gör det så är semesterna långt tillbaka, det kan vara så...
Nu lever jag fortfarande på lite semesterus.
Får dagarna på jobbet att gå genom att tänka tillbaka, lyssna på våra låtar som går på högvarv på spotify.
Och läsa mess från Fridi Fridi.
Så heter hennes 'drunk-number' på min lur.
Det ser trevligt och mysigt ut - Fridi Fridi... Åh <3
2x Underbar lixom...

Nej nu måste jag komma på en lösning på det här.
Nåt saknas i mitt liv nu, närhet till Frida <3


En annan underbaring har iaf. nyss lämnat twinsen på Bellmansgatan.
Joesfajn <3
Bjöd över'na på lite Fredagmiddag, på en bit mat vah :))
Ljusen brinner fortfarande i hela huset, men resten börjar dö.
Jobb imårrn så man lär söka efter kudden nu snart..
Syrris dödar faktist ljusens lågor i detta nu - Betyder läggdax :))
Jag lämnar en mysig kväll bakom mig med en väldigt mätt mage.
Syrris gjorde en världsvan rullis till efterätt.
Rulltårta med världens smörigast smörkräm.
Sjukt gott.
Sjukt mättande.

- Sleep tight, vackra <3

Vi ses imårrn!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag saknar er. Jag saknar er. Jag saknar er. Jag saknar er. Jag saknar er. Jag saknar er. Jag saknar er. Jag saknar er. Jag saknar er. Jag saknar er. Jag saknar er. Jag saknar er. Jag saknar er. Jag saknar er. Jättemycket.

2010-08-15 @ 19:13:56
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0