Get inspired


Cravings.
Jag tänkte dela mig av mina tankar inför den smygande hösten.
I år vill jag bara vara så jävla snygg varendaste dag, hur kallt det än är.
Hur snöigt det än är.
Hur hala gatorna än är.
Jag vill bara vara snygg, och tänker se till att pricka av varenda pryl på min Cravings-Lista.
Heres some of it.

. Skinnjacka med fårskinn - Check
(Blir dock en budget, Kenzas för Jofama är Sjukt snygg... Men ekonomiskt tänkande här.)
. Vita ullkappan jag visade er för någon månad sen - Check
. Dunväst från C Goose - Nästan Check
. Jacka från Babour - Check, hängde undan den igår

. '' Snowshoes ''  V I L L   H A! +
. Ett par boots

På smyckesfronten :

. Ny, FET klocka, svart eller silver.
Skulle gjääärna ta emot en till Jet Setare, meeen jag borde vara mer ekonimsk än så och välja en budget.
. Korshalsband, ett enkelt
. DÖSKALLERING, On time to get it

. Mössan!
Pälsmössan finns på mitt kära jobb.
Från SAKI och kostar givetvis en slant...
Men med långa lockar kan man inte gjärna låta bli...
Superfin att fästa upp 'lapparna' på huvet.
Tänk till dunvästen, en vit kabelstickad kofta under..
Mmmmm







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0