Jag eller en sexig dude!

- Morning lovers, welcome Friday!
Jag menar veeeelcame! (Med lite jamaicanskt uttal haha)
Solen skiner som på beställning.
Vi går ju mot helg, så jag tackar.

Som sagt Syrris skänkte sin sovmorgon till mig.
Tacksamt :))
Nya krafter, jag är redo för den här Freda'n.
Cykeln är ompumpad... Eller med ett litet, litet hål nånstans.
Papii har varit bortrest så jag har låtit den stå i cykelstället och sola sig lixom.
Det blir buss för mig även idag.
Slipper man komma svettig till jobbet haha :D
Cykla vill jag göra i lugn och ro.. Och det blir lixom inte så många sånna turer till jobbet..
Av någon anledning ;-)

Dagens kommer här.
Randigt.
Bara (Mjuuka, förabskat rakade) ben. Värmenst bästa grej!
Min nya förälskelse får smita åt runt midjan, flätat skärp från Pieces för en billig slant på mitt wörk!






Så nu höjer min hand likt en kapten, rak i rygg & blinkar med ena ögat som egentligen bara en sexig dude kan!
- På återseende, vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0