London baby!

Hösten har som sagt bestämt tagit över den fantastiska sommaren vi nyss hade.
Alldeles nyss.
Men jag välkomnar den mer än någonsin.
Jag har sån energi för denna höst, sånna visioner.
Inte minst en spännande London resa som kryper sig allt närmare.
I oktober åker vi och shoppingslantarna sitter redan tryggt och väntar :))
Kunde inte se fram emot någor mera.
London!
I höst - Shopping där, en lagom dos av sightseeing, fikapauser och god mat.
MIN FAMILJ <3
Jag är lycklig :D KOMMER vara hur lycklig som helst.

Så här kunde jag gjärna spatsera runt på gatorna... i London :))



Kommentarer
Postat av: Kajsa

London baby.. london! Så mycket ja tack....!

2010-08-30 @ 20:48:23
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/
Postat av: Maria Bendjamin

Vad kul! Ni kommer älska London. Sjukt mycket bra shopping=) Åhh vill också...=)

2010-08-31 @ 17:57:08
URL: http://marycred.blogg.se/
Postat av: Kristina

Jaa jag längtar verkligeen :D

2010-09-01 @ 09:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0