Tjejer, ni är så vackra!

Vilket väääder!
Imorse på powerwalk var det inga problem...
Men givetvis så tajmade Jag & Jossi spöregnet precis.
Jag hann bara komma ut till cykeln så fullkommligt öppnade sig hela himlen.
Vi fick stå under tunneln på väg till Gränby C och avvakta lite.
Vart ju as blöt iaf, trots paraply men.. Det torkar ju.
Mötte upp Finaste Sandra med SötisGarbriel :))
Gick runt och spanade i butikerna ..
Jag hittade en hatt jag ska göra min imorgon..
Jackan var såklart slut i min storlek, men jag hittade en annan potentiell på barnavdelning.
Så sweet när man kan handla på barnavdelningen, helt reducerade priser :D
Sen vart det en lång, mysig fika på Barrista <3
Mina hjärtan!
Bokade in Dinner & massa mys på Torsdag (?) Prellbokade iaf.
Först tänkte vi gå ut och käka men vi ändrade till hemmakväll..
Gå och handla ihop (Det är typ det bästa jag vet) , och laga tillsammans...
Massa maaat sa vi haha :D
Och massa gott sen, med mina tjejer <3
Längtar!

Imårn blir det Kräftskiva & Dans på Birger.
Asvlutning för Onsdagarna.
Jag är SÅ Danssugen.
Måste ställa mig och glo lite på klänning sen..
Åh, dricka cider och dansaaa!
Grymt sugen!
Tjejer - We know how to do that ;-)

Nu ska jag fixa lite käk och förberede filkmkväll tills Syrris kommer hem.
Dax för Luftslottet.
Yes!








Naaw ett ltet smile fick vi till slut :D
Pluttis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0