Woolrich

Det drar ihop sig mot kallare tider...
Eller det kommer snart göra det iaf.
Det innebär Dax för Vinterjacka.
- Vilken blir det i år då tro..?
Ett väldigt lockande allternativ trillade in på mitt jobb i veckan.
- Ah så SNYGG!
Såg att Engla slagit till på en sån.
Woolrich heter märket!
Superfina jackor med underbara pälsar.
Klassiska.
Åh jag kände mig AWESOME i'ren...
- Blå eller svart...
Jag är helt sugen iaf, ska invänta kommande modeller innan man slår till men..


(Den första bilden ger den inte riktigt rättvisa.)
Jag gillar att den är lite figursydd, känns kvinnlig och blir inte så bylsig och 'täckjackig'...



Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad kostar jackan? :)

2010-08-20 @ 11:47:48
Postat av: Kajsa

Det kan jag berätta Sofia, den modellen landar på 6300 :-

2010-08-20 @ 20:04:21
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0