You better sit down and look around...


Jag och mina tankar pratar här:

Man skulle kunnat säga att det var en tråkig dag eller en trög dag..
Det regnar ute, jag är ensam, gör ingenting... Bara tänker.
Men det är ingen tråkig dag.
För jag tänker inget tråkigt, jag gör inget tråkigt, jag lyssnar inte på nåt tråkigt.
. Satte på Gotlands-Playlisten.
Och dååå ;-)
Var jag tvungen att glutta igenom bilderna - Åh <3
Det känns lika bra varje gång.
Ännu bättre känns det att veta att vi kommer åka dit igen, om inte ens ett år!
Haha - WÖW!
Har mailat med våran vattenpipabuddy / Hyresvärd (Känns soft att säga det )
Hyr han ut nästa år igen, som han med största sannolikhet tänkte göra, så får vi hyra igen!
- Yes, Ja tack!
Men jag kan inte gjärna börja längta efter det redan.
Först väntar en lång och kall höst följut utav vintern.. Sveriges vinter, Hu!




Måste se till att göra det absolut bästa av den.
Den senaste tiden att fått mig att inse att jag inte har tid för strunt längre.
Det finns så mycket att se, så mycket att göra, så mycket nya människor jag måste träffa, så många klubbar jag måste dansa på, så många platser jag måste besöka.
Jag kan Uppsala vid det här laget, jag kan de 2 klubbarna.
Jag vet vilka som är där, jag vet att jag inte träffar dom där.
Jag vet ju redan att jag inte kommer dansa lyckligt med dom, utan henne <3
Jag vet att jag kommer sakna ihjäl mig efter henne hela vintern.. OCH våren.
Jag önskar att vi bodde i samma jävla stad.
Jag vet att hon inte tänker flytta hit igen, hon kan ocksa sta'n.
Jag vet att jag inte är den som flyttar över halva Sverige, tror jag.
Då tänker jag Stockholm, som vi typ bor granne med.
Det är så nära så man kan pendla!
Det är så nära det där helt andra livet som finns och lever där.
Nu kan jag se mig själv där.
På alla klubbar, med alla människor, under vintern på alla caféer, på våren på alla uteserveringar.
Man har redan folk där, både vänner & familj.
Tror inte man blir ensam där direkt.
Men tänk om hon var med <3
Då skulle hela livet på nytt kännas som det gjorde på semestern, det känner jag.
Att hyra nåt i andra hand, hyra ut vårat hem.. Vårat älskade hem <3
Det händer ju ingenting i den här sta'n, ingenting.
I need more, jag måste göra något åt det.
I knew I had a soulmate, som jag haft i 22 år & 3 månader.
Det har jag alltid vetat.
Men nu vet jag att jag har 2.. Det är lixom de!


Kommentarer
Postat av: Frida

ÅÅÅH MINA ÄLSKADE! Ni är min själ och min lycka!



Jag kan tänka sthlm, kanske om nått år?! :D Så kan vi börja söka jobb och places to stay i tid så kanske vi kan bo ihop? Vakna ihop. Sitta ihop? :D JA TACK! <3

2010-08-19 @ 21:55:05
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/
Postat av: Kristina

Sitta ihop - Ja tack baby!

Givetvis vore det långsökt att tro att vi kunde börja det livet nu...

Men man, Im ready :P



Miss, Love <3

2010-08-19 @ 23:12:45
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0