Blow - uniform haha... (Had to)

Jag kunde ruinera mig på Secret's asså..
Totally.
Hade jag min Snygg-Hunk som jag inte har en, för att jag inte träffat honom än, för att jag inte hittat honom än.
(Eller jo förlåt, Kinnaman är upptäckt, men ja, okey - ja ni fattar)
Iaf. om jag hade min hunk så skulle jag shoppa ihjäl mig på nya undies.
Överaskninhar varenda natt va ;-)
Men nu har jag inte honom än, och då blir det lite lättare att hålla i slantarna..
Meen... Ge mig ändå.

Snygg under ska man vara i alla fall.





Jag skulle ju aldrig ens komma på tanken att möta en snygging i sängen i en tisha iaf..
Nöjdare än så är jag då redan med min kropp :))


Kommentarer
Postat av: Sofia

Går inte att kommentera inlägget nedanför. Tänkte bara ge ett tips innan du beställer bikinin. Har sett den på riktigt i butik och överdelen är väldigt stor. "bandet" under brösten går ned en bra bit på revbenen så den är väldigt "täckande". Hoppas du fattar vad jag menar :) Lycka till

2010-02-10 @ 10:49:32
Postat av: Tess

Jag har nu startat upp Veckans blogg för vecka 6, hade varit super kul om du ville vara med :)

Det är sista dagen för att anmäla sig idag :)

http://killmee.net/category/pagaende.html

2010-02-10 @ 11:29:28
URL: http://killmee.net
Postat av: Kristina

Okej tack för tipset Sofia.

Man vill ju faktist att en så dyr bikini ska funka bra att sola i..

Kankse blir nån annan då.. Finns rätt många fina ;-)

2010-02-10 @ 22:08:07
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0