Farmor får jag hälsa på dig på Söndag?









Jag ligger här och myser med mig.
Drömmer mig bort..
Kollade nyss in fjärde avsinttet av Glamourama.
Nu äre musik igen.
On the beach - Sonic Palms &
Writing on the wall - 2-4 grooves fångar mitt sinne ikväll.

För ett ögonblick fick jag & Joss för oss att göra oss lite snygga och dra ner ut i nattlivet.
Jag har en champagne i kylen & hon hade en asti..
Meen vi vart BANG haha...
Skönt, för jag ligger skönt..

Imårrn kommer broshan med familj & Syster med familj hit.
Mamii fick ett high-class mms av Lilla John i Fredags.
Sötaset bilden & 
'' Farmor får jag komma och hälsa på dig på Söndag? ''
- Jaa tack.
Så imårrn ska jag kramas med alla mina syskonbarn <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0