Gör mig vår-blond tack!

En underbar kväll.
God mat.

Kvällens middag - Jag bjöd mig & Syster på starkt kryddad kyckling med ris & sweet chili - Massa chilii.
Starkt ska vara nyttigt :P

Kvällens goda - Glass med varma hjortron och lite choklad.
Kvällens kärlek - Min mamii & min twin <3
Dagens nya - Ett stort paket på posten med massa lyx... :
Underkläder, sandaler, armband, örngott, väska & julpynt.
Dagens röst - Fick ett långt och trevligt samtal av Snygg-Lina <3
Sen hon flydde till storstan så ses vi oförskämt lite - Bättring!
Well - Det var mysigt att prata av sig med dig <3
Dagens träningsvärk - Mina vader är stela & tunga som sten.. Skit jobbigt!
Hoppas dom blir SKITSNYGGA efter värken...

Ärligt talat.
Vi beställde julgransmatta, bordslöpare & kökshanduk i NOVEMBER.
IDAG KOM DET.
- Var ett tag sen man packade ner julgrejjerna vah!
Har inte ens fått ett 'Ursäkta dröjesmålet-mail' Sämst!

I ren Secret-anda så slänger vi en snygg tjej innan vi går och lägger oss.
Jag kan inte få nog av dom snygga bilderna.



Helt sjukt va snygg man kan bli bara av en snygg kropp.
(Sen har ju hon allt annat också men..)
Jag längtar efter ljust hår - Åh vad jag längtar!

-
Sleep tight träningssystrar :))

Kommentarer
Postat av: Rövarmamman♥

Du e super snygg i den bruna färgen men också som blond:) du får färga till våren kanske;) hoppas du får en fin dag sötnos!

2010-02-11 @ 09:56:04
URL: http://roxenmo.se
Postat av: Kristina

Taack Mickis, Snygg-Mickis.

Ja snart börar jag förvandlingen ;-)

Puss!

2010-02-12 @ 22:14:29
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0