Helg-Lyx - Nu tar jag helg

Solsidan är det bästa som finns! Finns!
Sjukt bra, alldeles min humor!
Konstaterat.

Mamii är här, var här när vi kom hem.
Hade maten klar.
Världens godaste biffar med klyftpotatis & fetostkräm.
Vitlöksbröd till detta.
Helt underbart.

Nu har vi nyss frossat i en världsvan Morotskaka.
Tränat hela veckan - Då tar man helg med gott samvete.
5 av 5 dagar.

Igårkväll drog vi till Snygg - Sofie i Knivstad.
Hon hade fyllt bordet med goda grejjer, både nyttigt & onyttigt.
Vi kollade på Glamourama och hade en riktig tjejkväll.
Mitt betyg på blogg-serien = Ganska B men lätt jag kommer glo.
Underbar kväll - Ni är underbara.
Så många skratt - Ni är så skönaaa :D

NU är det helg.
Imårrn blir jag lämnad ensam.
Syrris ska iväg till Stockholm på den här omtalade Snygg-Dejten.
Fan va jag ska mysa, vet inte när jag var ensam hemma sist..
. Ska bunkra upp med täcke i soffan.
. Ta en lång dush och göra mig helt mysig & fräsh.
. Tända ljus i hela huset, NÅT gott.
. Melodifestivalen på Tv kankse...
Ska vara uppe hela natten :D

(Snygg-Joel visade ju givetvis upp sig I glamourama.)
Han verkar lite små-luffig lixom, brummig röst.
Asså i hans fall blir luffig - het & brummig röst..
Asså du får GJÄRNA komma hit imårrn och brumma lite i mitt öra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0