Hjortron, choklad & min mamii <3

- Hey Lovers..
Onsdag.
Tränat 3 av 3 möjliga veckodagar - CHECK.

Slutade lite efter 14.00 idag - Kortisdag - Ja tack.
Då lunchade jag med Syrris, det vart lasagne.

Sen traskade jag till gymmet - Och gymmade lite vah ;-)
Nej inte så lite heller, körde på tills man vart alldeles mör.
Och vad fortsätter man inte med då om inte lite motion på bandet.
40 minuters powerwalk med ny musik i öronen och... Och ;-)
Den där snygga, mörkhåriga mannen jag kunde glo på.

Asså jag har aldrig varit en sån som tokdött för muskler på killar.
Men nu!
Ska jag va fit så ska ju han alla gånger vara det.
Så jävla snyggt - Dom där armarna och ryggen...
- Aaaah Jaaa tack!


Nu kom mamii.
Fick nyss ett mess
'' Ska jag köpa med mig nåt gott ? ''
- Jaaa tack!
Måste springa och kolla vad det vart..

Det blir glass med varm hjortronsylt - Perfekt.
Och en chokladkaka :D Yes!
Ska jag koka té också.

Myskväll med familyn <3

Kommentarer
Postat av: sofie

åh, vilken fab mami :) Ha en underbar kväll tjejer, så ses vi imorgon :)

2010-02-10 @ 21:22:46
URL: http://mylouise.blogg.se/
Postat av: Kristina

Jaa helt Fab är hon :))

Desamma vackra du - Längtar tills imårrn <3

2010-02-10 @ 22:03:56
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0