Im so hard

- Heey snyggingar :D
Måndagen är här - Jag fortsätter att vara ledig.
Lörd, Sönd, Måndag - Ledigt.
Man måste få vila upp sig ibland va.

Min helg, min lediga helg var så sjukt bra.
Weekends where made for fun and I sure had my fun!!!

Söndagkvällen spenderades  med Syster & Jossan.
Vi gick till Heidan runt halv 6 tiden och handlade och hyrde film.
Tacos tacos tacos - Det är Söndag de..
Sen tog vi fram mango & hallon & choklad.
Kollade The Hills & The City och beundrade alla snygga människor..
Sen vart det film.
Vi låg här och bara tjej-tjöt över alla snygga boys..
I filmen... På Tvn.. På Facebook!! Haha.
Ge mig en sån snygging som är så snygg så jag bara måste lägga all min energi på att bli lika snygg som han så vi kan gå där och glänsa och bara leva det där livet och vara ett sånt jävla SNYGG-PAR!
Våran snygga vän stannade till nästan 01 - Helt FAB.
- Tack söta <3

Och idaaaag.... Vi sov till 12 idag.
Så jävla skönt, så länge sover man ju aldrig, inte vi.
Men imorse låg jag bara och drömde och drömde och lät mig själv somna om och somna om...
Lycklig start på en vecka.

Den här veckan är det träning som gäller igen.
Vart ju dåligt för mig förra veckan pga. sickness.
Men idag kör vi igen :))
Har en sommar på Gotland att jobba för ;-)
Där ska jag vara skinny och inget annat.
Tajt, Fast, slimmad, tränad.

They can say whatever - I can do whatever.
I'm gonna DO YOU!

Dagens låt - Rihanna - Hard

Kommentarer
Postat av: carolina

men vaa faaan.. Jag som TÄNKTE ringa & fråga om ni skulle med ut på lång promme, jag gick juh förbi er, hämtade min cykel & allt.

Var helt övertygad om att ni aldrig skulle få ledigt i dag med.. aah typisk.



Torsdag it is ?? :)

2010-02-08 @ 20:41:52
URL: http://carolinaenvall.blogg.se/
Postat av: Kristina

Amen tyypiskt vah! Crap.

Jaa lätt Torsdag - TjejTorsdag!

2010-02-08 @ 20:50:51
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: Veronique

Var med och tävla om spotify invites på min blogg! :)

2010-02-09 @ 00:25:24
URL: http://www.improveme.se/veronique

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0