Jumper-Fabriken

Idag kom jag till jobbet och möttes av dagens lyckliga.
Jumper-Fabriken.
Det är sjukt fint!

Jag fastnade för 2 stickade i blått & vitt.
Kofta 999
:-
Får följa med hem nästa månad :))



Stickad klänning i blått vitt med rosa snören.
999:- Även den ska pryda min kropp i vår & sommar.
Hur ska något kunna bli annat än FAB med dessa otroligt vackra kläder & träningsrutniner och allt...?









Jag tänker bara bruna ben & trädojjer till.
(Vi ringde och beställde dom röda idag, så jag får dom) Lycka!
Till koftan skulle jag kunna tänka mig ett par snygga bootcut-jeans..
Om jag bara kunde hitta ett par i en skysst färg & slitning som satt så där skit snyggt..
På nya benen vah ;-) Haha...
Och ljusa, underbara lockar som ramar in mitt brunbrända, fräkninga fejs..

- Dreaaaming!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0