Ni är så snygga!

- Hey lovers.
Ah vilken bra dag då..
Började med ett väldigt lyckat träningspass.
30 minuters styrka + 30 minuter på bandet.
+ Rumplyft & Situps :))

Sen intog jag staden va.
Mitt jobb rättare sagt.
Äntligeeen - Idag vare STOR-SHOPPING där kan jag säga ;-)
Fick lunchsällskap av Syrran.
Sallad på Cupido och det var så jävla gott!!!

Middag - Stekta nudlar med wookissar, cocosmjölk & sweet chili.
Snacks till en mysig film - Naturgodis.

Räkningarna betalda och man bara njuter.
Imårrn - Nya kläder, ah I love love LOVE it!!!

Dagens sämsta - Fått brev från Tandis, missade min tandläkartid.
Jag som såg till att lämna mitt mobilnummer sist jag var där så jag skulle få mess dagen innan.
Inte fan fick jag nåt mess...
Så jävla drygt och ringa och boka ny tid. APA!
Ajja, det var dagens sämsta.
The rest was FAB.
Fick tom. träffa över häften av alla snygga Gotlandstjejer ;-)
- Ni är så snygga!!!

Jag är helt nerkärad i ljust hår nu.
Soon my turn... Iiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0