No cake :(

Still home.
Jag gjorde så här..
Lät bli träning för att baka.
Jag kom aldrig till affärn dock, så bakning uteblev också :S
Sämst.
Meeen, vi kan väl köpa nåt gott färdigt istället.
Så kan jag & Syrris baka imårrn.. Eller på Söndag.
Så får man komma och fika när man vill :D

Jag har precis slängt i mig lite lunch och klätt på mig.
Lodat runt i träningsbrallerna hela dagen, så vart det inte ens nån träning haha.
Nej nu vill jag komma till jobbet, hoppas det har kommit nåt snyggt... (Tänker..)
Eller så hoppas man att det inte har gjort det för jag blir snart ruinerad på mitt jobb haha.
Min sommargarderob kommer dock vara TO DIE FOR så det är värt varenda krona.
Så det så :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0