Sewing-Ladie

Nyss hekommen.
In från snöstormen - Brrr.
- När ska det ta slut, när tar snön slut?
Det vart middag hos Mamssi, en värmande grönsakssoppa.
Awsome.

Jag lånade hennes sy maskin och sydde på min top :))
Min American apparel - look-alike :P
Vart helt kär när jag såg den på Snygg-Sofie Fahrman.
Min blir faktist väldigt lik, jag ska bara leta på nåt snyggt tyg eller nåt band som jag kan sy på på sidorna som nedan.



Bild lånad från Fahrmans egna blogg :))
Jag tänkte ha min på Lördag.
Sen kan jag ju lägga mig och sova på saken - Hur jag kan få mina boobs att se ut som hennes.
Utan bh till råga på allt...
Kanske kan sy in några (Jätte många) kuddar på sidorna och 'lyfta' in dom haha...
Eller kankse inte...

Kommentarer
Postat av: Frida

Brösttejp bruden :) då kan du trycka upp dom lite iallafall! Haha! Lycka till! Du kommer bli superduper snyggis som alltid <3

2010-02-04 @ 15:47:55
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0