Med några väl valda ord

- Hey hey nya veckan..
Noll update på hela helgen, vilket betyder  - Fullt upp och massor att prata om :))

Lördagen var GRYMMAST.
Helt lyckligt, helt lyckat.
LASERGAME kl. 19.20 - 20.00
Första gången jag körde, men det var så jäävla roligt.
Dock så vare som sagt första gången och jag kanske inte var nån stjärna.
Men det vare många som inte var tror jag haha.
Det där vill jag - Ska jag köra snart igen.
Med lite mera kött på benen om en säger ;-)
Kände mig som en riktig soldat haha.
Sjukt roligt, sprang runt där i mörkret och smög...



Sen vart det en Tjej-Taxi & en Kill-Taxi haha.
Tjejerna gled hem till Catrine för att piffa till oss lite innan vi anslöt oss till resten av jänget hemma hos Daniel.
Nya taxibilar ner till Birger och rumpor skakades DÅ!
Alla tummar upp för den kvällen, helt värt.
Jag & Syster som nöjde oss med 3 och en halv cider var, (Less calories haha)
 i princip helt nyktra, bytte vi till flat shoes och motionerade hela vägen hem.
Bra slut på bra kväll.
Sen var det bara till att brassa lite kvällsmat haha :D
Efter det somna man som en stock!!



Vaknade upp till en lika grym Söndag.
Sjuk frukost serverades i våran soffa.
Träningskläder på - 45 minuters styrka på gymmet.
Vidare ut till Ikea för lite vackra saker till hemmet + en korv.
Sen väntade Gränby Centrum & våran vackra Carolina.
Jag behövde henne den här Söndagen, hennes humor.
Snacka av sig om Lördagen.
Det vart blåbärspaj & choklad m. grädde & mashmallows på Espresso House.
Mysigast <3
- Tack älskade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0