Nu behöver jag lunch (Fredags-Skrivet)

Detta skrev jag igår men givetvis dök det inte upp förräns idag :(
Suck.

- Morning säxie's!!
Här sitter jag på jordens sovmorgon.
Fick ett riktigt Fredags-Pass idag, Halv 5 till 7.
- Ja TACK!
Sen blire mys med Sofie & Joss.
Lets dance mys med nåt gott att äta.
Jag längtar efter'om <3

Hade lite planer på att hinna baka, men jag vet inte hur jag ska lägga upp dagen ännu..
Träna eller inte träna?
Ska jag träna så måste jag sticka hemmifrån så mycket tidigare än om jag bara lallar hemma...
Min långa halv-lediga dag försvinner nästan lite då tycker jag.
Kankse att jag stannar hemma och myser och bakar istället..

Blire bak så blir det GEISHA CUPCAKES med VITCHOKLAD-FROSTING!
- De nii ;-)
Fan klart tjejerna ska ha de ikväll.
Där vare avgjort :D
Har en hel vår på mig att träna haha! (?)

Och nu missar ni väl inte min Bloppis va!
Nu ligger bla. 2 Henri lloyd Jackor ute, en Peak jacka, Topar från Tiger, Resteröds & Velour ute.
Skynda Fynda :D
Den hittar ni Här!
Och så tipsar ni alla era vänner ;-)

 Och nu ska jag visa er NYAST I MITT HEM JUST NU!
Vi fixade ju äntligen våra bänkskivor.
- Om det vart skillnad, Om det vart bra!
Im in love.
(Det kom lite bets utanför trots våran satsiga tejpning, men Dadii skulle komma hit i helgen och fixa're :))








Så blankt så man kan spegla sig i'rom...


Kommentarer
Postat av: Gymmy

vad duktig:P

2010-02-20 @ 18:06:33
URL: http://gymmy.blogg.se/
Postat av: Frida

Mycket snyggt :D STYLIISH!

2010-02-20 @ 20:45:06
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/
Postat av: sofie

blev ju så himla snyggt :) Hoppas ni har en underbar lördag! jag tar båda väskorna=), alltid bra att ha liksom, hihi!

massa kramar fintjejen!!

2010-02-20 @ 22:19:55
URL: http://mylouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0