Fortf. torr hals..

Mitt emellan.

Jossi kom över efter jobbet.
Jag värmde bullar och blandade saft.
Mamii var hit med nybakat igår - Yummi.
Så vi låg här i soffan och kolla på skräp på TVn...
Fikade... Talked shit haha, Drömde oss bort...
Nu skulle hon hem och bada, jag skulle göra desamma om jag hade ett kar.
- Tack för idag finis <3

Har bestämt soldate med Syrris ikväll iaf.
Skönis.
Måste se till att hålla brännan man har nu..
Ska laga spaghetti och köttfärsås till middag.
FETT SUGEN.
Och skicka iväg några bloppis grejjer..
Skönt med lite extra cash.
Men det är ungefär dom Måstena jag har idag.

Ska pyssla om mig i en lång dush nu tror jag.
Thats my thing iaf..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0