Its my own party

Youre so mine! Unbeliveble... (Stavar som det låter i mitt huvud)
Jag är på ett sjukligt gott humör, just nu i denna stund - så är det jag & Spotify.
Inget kan stoppa oss.
Min lista äger, jag har just skapat klart om man säger så.
Its my party!

Att jag sedan vet att jag har ledig dag imårrn gör att jag njuter ändå mer av kvällen - av livet.
Att det också är månadsdag till Gotlandia.
TA MIG till bilen, ut på vägarna med dessa låtar pumpades i högtalarna.
En mörk natt utanför plåten - Inuti jag n' las ladies.
FULLA AV FÖRVÄNTAN.
Jag tror det kommer pirra i magen när vi kör på Färjan.
(Som jag & Syster tycker är så maffigt haha)
Jag tror det kommer pirra ordenligt när vi kör av färjan..
Nog om det.

Inget bräcker mig ikväll.

Rosa skinnpaj & en rosa obäddad bädd.
Det får man ta iband..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0