Mot Lördag...

Filmfredag it is.
Trött tjej - Check.
Jag ligger här under täcket och kämpar med ögonen.
Cast away, helt tragisk film ju.
Jag ryser ihjäl mig när han ligger där jämsides med en fet jävla val som kikar upp ur ett svart hav...
Eller när en HUGE kryssare dyker upp och tutar.
Vatten - Its my biggest fear.

Till middag vart det langos.
Åh vet inte när jag senast åt det.
Det jag vet är att det blir mycket junk-food nu haha.
Idag - Buregers & Langos.
Igår drog vi en pizza till lunch...
Meen jag kan inte bry ihjäl mig om det, känner mig inte som något hus för det faktist.
Även den biten verkar gå min väg lixom :))
Hur kan jag klaga?

When Im having food up..
Imårrn blire grilli hemma hos Mamii efter jobbet.
Med Wilmis & Viktor.
Sleepover hos favorit-mostrarna it is.
Jag saknar och längtar efter mina små gullungar <3

Nu back to life - Back to täcke och trötthet.
- Sleep tiight finissar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0