I'll bring my legs and some curls

Vilken effektiv dag jag haft!
Just avklarat lte tid i köket.
Gjorde en GRYM köttfärsås med massa gott i.
Ska snart gå till Heidenstamstorg och möta Syster för solning.
Sen är bara att kila hem till en färdig middag.
En grym middag ;-)

Den här veckan kommer gå as fort.
Jobbar imårrn, första dagen efter semestern, sen är jag ledig Torsdag igen..
Vilken lyx ha!
Snart helg igen.
Om det bara kunde styra till sig med lite skysst sommarväder så kunde man njuta lite mer av Sverige lixom..
Skulle det bara skina lite sol på Lördag så vet jag två tjejer som gjärna skulle tagga för lite fest.
Cykla hem och styra till sig lite och dricka nåt gott på balkongen...
- Plis, Gud, Jobba med oss nu'rå..

Haha nu kommer en önskan igen, jag vet att du skrattar åt det Jossan.. Men ändå.
OM det var soligt på Lördag...
kunde vi ha fest hos dig haha.
Med fräsha fruktfat och bowls med vin i ;-)
Jag röstar FÖR!
Klädsel - Klänning tack!




Kommentarer
Postat av: Frida

Håller verkligen tummarna för bra väder! :)

2010-06-16 @ 01:24:02
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0