Life plays!

... För hela åreeet har jag väntat på -
Juni, Juli - Augustiii.

Det vart en AWSOME day ska jag be att få tala om.
. Jag slängde på mig en bikini och trippade ner i parken.
Vart inte så jätte långvarig då Syrris ringde och önskade lunchsällskap :))
Jag hann läsa ut Elsas mode (Grym bok helt i min smak - Fem av fem kajer)
Fick åtminstonde en nyans brunare skinn :P
. Upp och dusha och slänga på sig en ny klänning.
Ner på stan och hämtade upp Syster.
Vi köpte med oss burgers och slog oss ner nere vid ån.
As gott och as skönt.






Vi strosade en stund på stan, shopping - välmående.
. Piggelin-grönt nagellack
. Fotfil + Kräm
Jag lämnade Syrris och fortsatte för lite secondhand-leta.
Hittade inte ett skit, inte ett skit.
Istället mötte jag upp mina mysiga tjejer.
Lite skrot och sen en glass nere vid ån.





Supermysigt att träffa er tjejer <3
Nån kommer snart bli en unerbar mamii, underbar!
Det ska ni veta, lilliis!!




Sen lämnade jag tjejerna i solen och hoppade på cykeln och trampade till Wilmis dagis.
'' Kommer duuu ?!! ''
Åh, den där reaktionen är värd att cykla uppför backar alla gånger.
Det vart fika på verandan och mest mys för mig och lill-tjejen.
Vi var så trötta av all sol så hon ville bara tare lugnt :))
Flätade mitt hår med en rosa rosett-tofs.
'' Du får låna min toffs, för jag vill inte att du ska ta ur den ''
Kärlek, kärlek.










Jag & Mamii mötte sedan upp Syster efter jobbet och gick till Station och bokade tickets.
Vecka 27 åker vi upp till Mormor :))
Hoppas på bra väder, då blir det kääänon!!



Kommentarer
Postat av: Kajsa

Underbar dag, underbara vänner, underbara familj, underbara liv!!

2010-06-17 @ 22:46:56
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0