Jag med dom och dom med mig

Dagen har spenderats ute i Eriksberg med familjen.
Först cyklade vi och hämtade Wilmis på dagis, möttes av en springande liten tjej med utsrträckta armar.
Glädje.
Vi cyklade vidare till Viktors skola och picked the big guy up.
Jag & Viktor gick til Konsum för att handla fika.
Munkar med glasyr :))
Fikade ute på verandan och sen vare lek för hela och alla slantar.
Fotoll, grisen, krocket, under höken, kom alla min kycklingar, kurragömma, dunken...
Sen slängde vi ihop korvstroganoff lagom till päronen trillade hem.
Fyllde på kistorna och sen stack vi till fotbollsplanerna för lite match :D
En underbar eftermiddag <3

Och på förmiddagen fick jag en ny telefån.
Inget krångel alls, samma nummer på en gång.
Så nu kan ni ringa :D
Jag valde en rosa såklart...
Show you guys later...








Kommentarer
Postat av: Frida

SNYGGINGAR! Så himla somrigt de ser ut. Väärsta semester :)

2010-06-08 @ 21:51:11
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/
Postat av: Josefin

Hej!



Vilken fin blå kofta på sista bilden! Vart är den köpt?

2010-06-09 @ 08:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0