Wild strawberrys

Onsdagkvällen.
Jag klarade mig fint på jobbet.
Trots en trotsig morgon och en minst lika trotsig förkylning.
Vaknade av en rinande näsa imorse.
En blödande näsa rättare sagt, när jag är förkyld krävs det alltså verkligen INGENTING för att min kärl i näsan ska brista.
Men man är van och det är bara att pallra sig upp till toan.
Lika drygt för det.

Men åter till jobbet.
OM någon missat Holmlunds rea så lär jag tipsa er.
Nästan alla Odd Molly plagg åkte ner på HALF PRICE idag tillexempel.
Då blir man hetsig direkt och ska prova och hänga undan.
(Vi som inte ska hänga undan mer nu.. Hm faaarligt)
Men när Odd Molly åker ner på halva så sliter damerna i de som barn on christmas - Im telling you.
Men det finns fortfarande väldigt mycket bra kvar!
Såå... Besök oss vah! ;-)

Och imårrn är jag ledig igen.
Jag får nästan lite dåligt samvete mot Syrris att jag får de så lyxigt, vi får se vad jag kan göra to chear her up!
En fräsh middag är ju givet.. Men det tar hon nog mest redan förgivet..
(Visst gör Mamma det ;-) ) Haha
Jag ska iaf. hämta Wilmis på dagis imårrn.
Fast hon vet inget :D
Hon vet bara att mormor kommer, men jag ska se till att vara där lite före mormor ;.)
Sist vi hämtade henne sa hon det när vi cyklade hem.
'' Jag tycker att ni borde hämta mig lite oftare ''
Hjärtat <3


Och nu väntar jag på SATC.
Vilken lycka att de kör de varje dag nu - Två avsnitt.
Perfekt tid också.
Man hinner fixa och dusha och krypa ner och mysa till det.
Underbar TV.

Jag är nydushad och insmord med wild strawberrys.
Nytt bodybutter - Gåva från min älskade Josefin <3
Det är och känns lika lyxigt som det ser ut!



Kommentarer
Postat av: Syrran

Ässh don't feel gilthy... önskar jag med fick hämta prinsessan bara :)

Och en middag? Gärna gärna!

2010-06-16 @ 23:00:37
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0