Drömmen om Visby...

Ja suck...
Fan va det sög att bli lurad på 7000 spänn.
Har inte fått tag på rätt polis nere på Gotland än.
Det blir ett himla ringande hit och dit.
Telefånköer och 'Hej kan du koppla mig dit...'
Försäkring hit och dit.
Och leta boende... Gaaah!
För vill man fortfarande ner så lär man hitta ett boende nu och då får man ligga i.
Vilket jag verkligen gör..

Jag vill ju fortfarande till Gotland, va fan den där kärringen ska inte får förstöra min sommar iaf.
Och jag vill ju bo innanför muren..
Men V. 29 går fort bland annonserna på blocket och är man under 25 och inte åker med sin sambo eller familj så är man ett partyjäng och får inget boende alls :(
Vet inte hur många mail jag & Syster skickat i helgen.
Nu har jag dock fått tag i en legga... Innanför muren.
Lyckats pruta ner priset från 10 000 till 8000.
För mig äre ett helt okey pris, billigare kommer vi iaf. inte få.
Så äre det bara.
Får vi tillbaka våra pengar så äre ju bara en tusenlapp till att lägga.
Får vi inte igen pengarna så blire drygt en tusenlapp per skalle att lägga till...
Trist men still, jag har ju redan slängt bort den där andra tusenlappen så då betalar jag hellre lite till och får min underbara semester än att ha betalat och inte får ett skit...

Får se vad tjejerna säger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0