I'm getting killed for a Killer-Body

Nyligen hemkommen och på-nytt-dushad.
Precis när jag skulle springa iväg hemmifrån så ringde Jossi <3
Som alltid är spring-sugen haha.
Så jag plockade upp henne på vägen ut till Gamla uppsala högar.
Skit dåligt väder och framförallt skit-dåligt underlag för att springa.
Slaskigt, halt och slirigt.
Lite spring vart det iaf, tilläckligt mycket för att bli slut.
Sen vart det fika hemma hos Sugar.
Vi drog igång Glamourama, inte världens bästa serie men skönt tidsfördriv.
Ur mysigt darling - Tack för dig!

Sen tog jag mig ut i rusket igen och sprang hem.
Placerade en tung kropp på vardagasrumsgolvet och körde lite benlyft - It killed me.
I veckan äre jag & syrris som köper hem en yoga-matta så att man kan köra alla dessa bra övningar hemma.

Nu väntar jag på att Syrris ska sluta.
Ska möta henne på Ica och handla lite gottis.
Det blir mys hemma hos Jossi ikväll <3
Jag älskar kvalitetstiden med mina tjejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0