It aint the reason you're at this club

- Monring Hunk's!
Lördag och solen skiner på mig.
I got a good feeling för den här Lördagen :)
Bandyhelg, kombinerat med solsken kan resultera i en rush på jobbet.
Jag hoppas på det!

Åh Syrris har redan dragit och här sitter jag och fyller morgonen med underbar musik..
Jag vill bara turn up the volume, men klockan är så lite än och det är Lördagmorgon.
Jag skulle inte uppskatta en tidig musikråtta om jag var ledig Lördagar iaf..
Det är nästan så jag blir partysugen vah...
Nej men det blir lugnt ikväll också.

Gårkvällen vart perfekt.
Jag hoppade på samma buss som syrris satt på från stan så åkte vi till Jossi.
Där hon hade maten klar.
Kycklingpaj med en underbar sallad till - Avokado, feta, rödlök och sådant gott.
+ Vitlöksbröd.
Sen vart det melon, frysta bär & choklad.
Solsidan - Ja tack.
Jossi - Ja tack :))

Jag klär på mig våren nu iaf.
Min nya piké från Henri Lloyd - Love it!
Ljusa jeans från Killah
Stövlar till jobbet utan att tveka, men sen byter jag nog till sneakers.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0