Jag har hittat dom! Mina badplagg.

Ge mig dom här två till sommar'n tack.
Kunde knappast hitta en badräkt med snyggare skärning bak än den här.
Tänk att ligga på mage och schteka ryggen i den där...
Jag skulle iaf. glo om jag såg en bryd i den.. Thats for sure haha.
Och bikinin - JA TACK.
Tror inte ens man behöver ha super-boobies för att den ska sitta snyggt, Boobies - Ja, men kanske inte super... Hmm..
Att HON sen var snyggare än snyggast på den bilden gör mig ju inte mindre köpsugen :D
Vitt - Fresht!!
Kan verkligen tänka mig att lägga lite extra på en eller två bikinis i år.
Det är sånna tider vah haha...
Nej men faktist.
Nån som inte alla har.

Kommentarer
Postat av: mariana DG

vart finns den? (:

2010-03-28 @ 17:03:12
URL: http://marianadg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0