Jag längtar ihjäl mig efter dom

Maria frågade mig om mina läppar.
Jag fyllde i dom med juvéderm för snart ett år sedan.
En spruta, mest i överläppen.
Juvéderm är något kroppen själv bryer ned och eftersom att jag inte fyllde på så är det helt borta nu.
Mina läppar är små igen haha.
Jag var skit nöjd och älskade mina lips då, det vart bara inte av att vi fyllde på.
Bokade tid flera gånger, men något dök upp eller så lades pengarna på annat.

Till sommaren ska jag göra om det, och den här gången ska jag hålla efter.
Efter ca. 6 veckor bör man fylla på lite, med en halv spruta i mit fall.
Ju fler gånger man fyller på, ju längre tid tar det för kroppen att bryta ner det och till slut kankse det räcker med att fylla i nån gång per år.
Jag har tänkt vänta åtminstonde tills våren är HELT här.
Gjärna tills kroppen har shapat till sig lite mera.
Det är även det jag väntar på med håret.
Det ska bli långt och tjockt igen, men just nu har jag inget behov av det.
Låt värmen komma först lixom!








Jag tycker det var lagom, inte alls några Kissie-Läppar som du skrev Maria :))
Fråga om du undrar över något mer :))


Kommentarer
Postat av: Maria

exakt sådär som jag vill ha ;D riktigt apsnyggt! ser naturligt och fint ut!

2010-03-31 @ 15:18:17
Postat av: Kristina

Åh va glad jag blir, taaack tack!

Go for it ;P

2010-03-31 @ 20:31:09
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0