Killed me slowly

- Hey lovers.
Home sweet, sweet home.
Middag vart leftovers från igår.
Köttfärsås, in i micron, middag på bordet på 2 min.
Det är så jag vill hare..

Nu är Tv-kvällen igång för oss Tv-Suckers vah.
I skålen har vi naturgodis.

Imårrn äre ledigt för mig - Aah feels fantastic.
Speciellt efter att ha fått massa bra saker gjorda på jobbet idag.
Det är så skön känsla..

Och idag gick det så mkt. bättre på gymmet än igår.
Noll motivation igår, det vart bara gym och it killed me slowly...
Idag däremot..
En timme på bandet imorse.
Det kändes som att 10 kg RANN av mig...
(Det var dock bara eesveett...)
Hade god tid på mig idag och avslutade i lugn och ro i relaxen med det vanliga..
Situps, Benlyft & Rumplyft.
Jag älskar benlyften, det känns så jävla mkt. i magen så man bara ligger där och skakar..

Ett liten extra knuff imorse var att Mr. Goodlooking som jag känner bara måste vara en av denna stads absolut snyggaste män, var där.
Det är när jag ser sånna som jag känner att jag aldrig tänker nöja mig med någon jag inte tycker är DÖSNYGG..
Det är så're är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0