Kliniskt

- Morning Hunk's!
Nu har man jobbat!
Jag sov så länge och hårt imorse så jag nästan hade ont i huvet när jag vaknade.
Fick dra mig upp ur sängen och testa soffan istället.
Jag anföll godisskålen igen, kan ju fan inte låta bli.
Nu har jag ställt in den i skåpet så blir det iaf. lite bökigare..
(Räcker till påsk haha, yeah right Syrris)

Städat hela lägenheten idag.
Dammsugit & torkat alla golv noga.
Städat toaletten, vattnat blommor, hängt in kläder...
Diskat...

Nu ska jag bara låta min lunch smälta lite i magen sen blir det en jogging / powerwalk-tur :)
Bar mark - Jaaaaa tack!
Till lunch vart det pytt i panna med stekt ägg & rödbetor.
As gott.

Stero Love med Edward Maya och NÅGON mer är helt sjukt bra.
Helt klart min killing låt just nu.
Nu vart jag taggad för att sticka ut och tajta till mig haha :D

See you later good-loooking-peoples :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0