Let's hope not

God morgon..
Ah nu sitter jag och grämer mig.
Om våran Gotlands-Uthyrare är en bedragare så dör jag på fläcken.
Egentligen så tror jag inte det, hon har känts väldigt reko och trovärdig från början.
Skickat över kontrakt och verkat vettig.
Men nu får jag inte tag på henne, sms.en kommer inte fram, mailen hon gav mig funkar inte.
Jag får 'Faiing-medelanden' när jag förösker maila den adressen...
Kontraktet har kommit tillbaka med en notis från posten ' Sommarhus, lådan töms ej'.
Jag hittar denna kvinna på den angivna adressen i Visby men även en Stockholmsadress på Eniro.
Så jag antar att Visbylägenheten faktist är ett sommarboende och hon bor i Stockholm.
det är nog inte så konstigt men varför har hon inte själv hört av sig och undrat vart kontraket tagit vägen...

Ah jag blir GALEN!

Måste försöka ringa upp henne, men det får Syrris göra när hon kommer hem för jag fick sköta allt förra året med boendet och pallar inte göra det i år också, fast jag redan gjort det.

Jävla skit - Var inte nån jävla bedragare, pliiiis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0