Mister Moon...

Underbara lediga dag.
Min värdefulla egentid på förmiddagen <3 Love it.

Sen bokade jag upp en dejt med Carro.
Tog en promenad upp till Gränby för en fika på Barrista.
Brownie it was..



Sen var det bara hem och byta om.
Ner på stan och mötte upp Sofie & Syster vid Mikaku.
Sushi it was.. Åh det var så gott.
Deras sushi är verkligen grymmast.
Mätta och belåtna så handlade vi vit choklad.
Hem och bakade en vit kladdkaka!
Lätt nya kladdkakan.
Älskar vit choklad så givet ska kladdkakan vara vit :D
Ur gott vart det.
Jossi kom och det vart film med mina snygg-tjejer.
John tucker must die - Riktig chickmovie.
Carro hade jag i luren ;-)









Kabelstickat & Stövlar var dagens.
Mössa från Ralph Lauren, blivit helt bortglömd.
Vart helt glad när jag hittade den imorse :)



- Tack för idag tjejer, mina tjejer är bäst!
Sleep tight...

Ingen träning idag - Noll motivation den här veckan.
Jag tvivlar på att jag tar mig dit imårrn bitti.
Let's hope the motivation is back on track next week instead.
Let's take sleepmorning imårrn va!

Kommentarer
Postat av: Rövarmamman♥

Så söt på bilderna, gullet:) KRAM

2010-03-11 @ 22:10:03
URL: http://roxenmo.se
Postat av: Kristina

Åh Tack Mamman ;-) Puss!

2010-03-14 @ 10:48:13
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0