Not much to know

Aah va TRÖTT jag vart.
Bara damp ner här i soffan och helt somnade till i huvet känns det som.
Syrris bjöd på våfflor, så skönt att komma hem till färdig middag - Ah lyxigt äre!

Började dagen med att betala alla räkningar och en lång frukost framför morgon-Tvn imorse..
Sen vart det svett på gymmet.
En timme på bandet, grymt bra gick det.
Sen vart det varva ner med mina övningar nere vid stretchingen.
Det är så skönt att slå sig ner där, nästan aldrig någon där vid de tiderna jag tränar.
Så kan man sitta där och glo på dom som simmar medans man gör sitt :))
Like it.

Fick selle av Jossi på lunchen :)
Mys <3
Men jag har inte handlat ett skit idag, de' ni.
Jag har lite smått klädpanik inför Lördag....
APA!

Vilken tråkig information jag kom med...
Jaja, ibland vill man jag bara skriva av sig lite :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0