Spring, WHERE are you.. Buhuuu

Eftermiddagen är här, jag slutade tidigt även idag - Lyxigt ha!
Träning även imorse.
Styrka 40 minuter, så hann jag med nästan 20 minuter på bandet - Löpning
Avslutade nere i relaxen med lite situps, asslyft & benlyft.
Skiiit jobbigt men idag hade jag både vatten & musik.

Nu försöker jag planera in tjejernas nästa tripp till Stockholm.
- Påskhelgen kanske?
Jag är taggad.


Klickade hem en söt scarf.
Det är så snyggt att ha i håret.
Nicole Richie får alltid till det så snyggt, likaså 'Serena' i Gossip (Blake Lively).
Det trixiga är att hitta rätt size på sjalen tycker jag.
Antingen är dom för stora så det bara bli klumpgt eller så är dom för små så man bara precis kan knyta ihop dom..
Så snyggt till våren :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0