Sushi-Guide

- Morning lovers.
Ledig Måndag.
Sov ut lite lagom, uppe vid 8.30
Så skönt när man väl är uppe.

Det blir dejt med mina tjejer på stan.
Syrris börjar 13.30
Så en sväng på stan och ev. en fika eller lunch innan hon börjar.
Carro är klär, Jossan är nog inte vaken än..
- Men Sofiee! Vad gör du, lediiig???

Ska inhandla hårfärg idag också.
Tack för era söta tips igår :)
Det har faktist gått bra :D
Jag är ljus efter två behandlingar, gick väldigt smidigt.
Idag ska jag lägga i en ljus, ljus fräg som ändå går i någon brun ton.
Ljusbrun :D
Och lägga i sljusa slingor i det.
Jag har varit sugen på ljusbrun länge, så jag tror jag börjar så, och blir ljusare med ljusare tider.
Känns bra.

Fick en efterlysning av en Sushi-Guide från Snygg-Serri.
Jag har faktist redan gjort en guide, den ligger i min MAT-KATEGORI - VAD ÄTER HON?
Klicka in där ock kika.
De flesta mat affärer har sushi prylar.
Vi köpte ett färdigt kit på Coop Forum som innehöll
. Rispapper, eller om det heter något annat... Grönt tunt papper.
. Bambumatta som man rullar makirullarna på.
. Pinnar
. Sushi-ris

Sushiris verkar finnas på de flesta affärer, vårat 'lilla' Ica på Heidan hade tom.
Super enkelt, och så mycket billigare än att köpa ute.
Helt värt när man vill ha lite buff'e haha :D
- Good luck Serri :))



Kommentarer
Postat av: Serri

Thank you DARLING!

Hur kunde jag missa det?! Sorry ;)

Lycka till med håret, vad duktig du är. Puss & Kram

2010-03-01 @ 18:39:01
URL: http://serritimes.blogspot.com
Postat av: sofie

gumman, jobbade idag men hade hellre velat umgås med dig såklart!! =)

2010-03-01 @ 18:44:15
URL: http://mylouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0