Nytt för idag

Började veckan underbart.
Träning imorse, hoppas det blir en duktig vecka...
Har nyss krupit ner under täcket.
Det vart en myskväll med mina älskade även ikväll.
Jossi kom hit och käkade - Det bjöds på vitlökslax, avokadosallad & vitlöksbröd.
Sen plingade även Carro & Calle på dörren :))
Åtminstonde jag snaskade i mig frukt&mandel choklad och några nävar partymix.
För jag kan lixom inte låta bli..
Superkväll på Bellman <3

Fick med oss två kassar från jobbet hem idag.
Love it.
Att påsarna är rosa är inte heller så dumt.



En wow-kofta från Henri Lloyd med emblem.




Piké från Henri Lloyd, den är blå fast den ser svart ut på bilderna..
Med röda details :))





Kabelstickad kofta från Mini Market.
Helt underbart mjuk & skön.



Ett par nya träskor från  Hasbeens.
Naturfärgade, som går att ha till allt..




Fick även med mig en bh hem.
Underbart blå..


Kommentarer
Postat av: sofie

Mkt fint gumman! Jag är inte ett dugg avis, hihi :) Och du gums, den här veckan kör vi hårt med träningen - det ska bli en bra vecka, visst :) KRAM!!

2010-03-16 @ 17:21:41
URL: http://mylouise.blogg.se/
Postat av: Kristin

hej undrar vad koftan kostar och vart bh:n är köpt? Allt var jätte fint.

2010-03-16 @ 18:19:22
Postat av: Kristina

Tack tjejer :))

Den vita koftan kostar 995:- den svarta ord. 1495 men är på rea nu :)

BHn är från Lindex.



Jaa sofie nu KÖR vi.

(Från soffan med fikabröd, choklad & snacks haha) ;-)

2010-03-16 @ 20:00:37
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: kristin

Jaha okej de kunde man inte tro om den bh:n =)



hur mycket kostar den svarta koftan nu på rea då?



2010-03-17 @ 00:12:31
Postat av: Kristina

Nej men dom är bra på undies faktist :)

Den kostar 399:- nu, finns nån kvar iaf :)

2010-03-17 @ 20:03:32
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0